Veelgestelde vragen

We helpen je graag op weg!

Zie hieronder de meest gestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen?
Je kunt ons bereiken op info@pieter-pot.nl

Wat zijn de bezorgmomenten voor mijn boodschappen?

Jouw boodschappen kunnen gelever worden op maandag tot en met zondag. Je kunt kiezen voor een specifiek tijdslot óf voor een volledig dagslot. Voor de meest duurzame bezorgoptie kies je voor een volledig dagslot tussen 08:00 en 22:00 uur. Dynalogic plant de levering dan in op de meest optimale route.
 
De specifiekere tijdsloten zijn:
- 's ochtends tussen 8:00 en 13:00
- 's middags tussen 12:00 en 18:00
- 's avonds tussen 17:00 en 22:00

Je kunt bij het afrekenen zelf een opties kiezen voor wanneer je jouw bestelling wil ontvangen. Het is belangrijk dat je thuis bent als de bezorger komt, want je wil natuurlijk ook gelijk je lege potten mee terug geven! Ook vraagt de bezorger om een handtekening ter bevestiging dat jij jouw potten hebt ontvangen, en de lege potten zijn meegenomen. Ben je dus niet thuis, dan zal de bezorger jouw bestelling weer mee nemen.

De ochtend van de dag waarop je boodschappen worden bezorgd, krijg je nog bericht van Dynalogic met een specifieker tijdslot.

Wat zijn de bezorgkosten?

Duurzame dagbezorging tussen 08:00 en 22:00 uur:
- Bij bestellingen tussen €25- en €65,- zijn de verzendkosten €2,95.
- Bij bestellingen vanaf €65,- zijn de verzendkosten gratis.

Specifiek tijdvak:
- Bij bestellingen tussen €25,- en €65,- zijn de verzendkosten €4,95.
- Bij bestellingen vanaf €65,- vragen we €1,95.
Dit geld voor zowel Nederland als België.

Bezorgen jullie ook in mijn woonplaats?

Pieter Pot begon klein in Rotterdam, maar inmiddels bezorgen we in heel Nederland (met uitzondering van Kaageiland en de Waddeneilanden) en België!

Hoe kan ik zien wanneer mijn boodschappen precies worden bezorgd?

Uiterlijk de dag voordat jouw bestelling wordt bezorgd, ontvang je een e-mail met het onderwerp 'Afspraakbevestiging'. In deze mail staat een Track&Trace link. Met deze link kun je jouw bestelling volgen en kun je eventueel nog je bezorgmoment wijzigen.
Let op: Wil je je bezorgmoment wijzigen? Doe dit dan uiterlijk voor 23.00 uur de avond voor de bezorgdag.

De ochtend van de dag waarop je boodschappen worden bezorgd, krijg je een sms met een specifieker tijdslot.

Ik wil mijn gekozen bezorgmoment veranderen, kan dat?

Je kunt via de e-mail 'Afspraakbevestiging' zelf een nieuwe afspraak inplannen. Je ontvangt deze e-mail uiterlijk de middag voor de bezorgdag rond 15:00 uur.

Wil je de leverdatum wijzigen? Doe dit dan voor 23:00 uur 's avonds de dag voordat de bestelling wordt bezorgd, anders kan je de datum niet meer aanpassen.

 

  

Hoe duurzaam is de bezorging?

We hanteren een minimale bestelwaarde van 25 euro om onze klanten te motiveren om zo min mogelijk lege ruimte te vervoeren. Het gaat ons natuurlijk om de positieve impact op het klimaat, daarom hebben we berekeningen laten doen door een extern bureau. Die berekeningen zijn goedgekeurd door het Europese Subsidieprogramma Climate Kic. Wat blijkt: zelfs als je in de middle of nowhere woont en je krijgt je boodschappen van ons bezorgd door een niet-elektrisch busje, is je CO2-voetafdruk nog steeds lager dan dat je al je boodschappen verpakt zou kopen in de lokale supermarkt, zelf al zouden al die boodschappen in gerecycled karton zitten! De negatieve impact van eenmalige of recyclebare verpakkingen blijkt veel groter te zijn dan die van de uitstoot van een busje dat langs meerdere adressen rijdt. Ook is PostNL een van de duurzaamste vervoerders ter wereld. Het hele duurzaamheidsrapport vind je hier.

Jouw winkelwagen

×

Product title

1 x €29,95

Verwijderen

Subtotaal

Kies bezorgmoment