Veelgestelde vragen

We helpen je graag op weg

Hoe worden de producten bij jullie aangeleverd?

Wij krijgen alle producten in bulkhoeveelheden binnen (bijv. papieren zakken van 20kg), hiermee worden alle kleine verpakkingen overbodig. In de toekomst willen we onze potten direct laten vullen bij de producent, zodat er geen enkele verpakking meer aan te pas komt. Daarvoor hebben we eerst jou nodig. Hoe meer klanten we hebben, hoe groter we kunnen inkopen en hoe meer onderhandelingsgewicht we hebben naar leveranciers en producenten toe.

Verkopen jullie ook biologische producten?

We maken bewuste keuzes omtrent ons assortiment. We zitten in het aanvraag proces om de certificering 'biologisch' te mogen gebruiken. We verwachten in april het certificaat binnen te hebben.

Verkopen jullie ook glutenvrije producten?

Op dit moment hebben we helaas niet de mogelijkheid om glutenvrije producten zonder risico op kruisbesmetting te verpakken. Dit is wel een doel voor in de toekomst. Wanneer dit wel mogelijk is zullen we dit aankondigen op onze social media en in de nieuwsbrief.

Ik heb een notenallergie, kan ik dan bij jullie bestellen?

Al onze potten worden in dezelfde ruimte gevuld. We houden zoveel mogelijk rekening met kruisbesmetting en maken de gehele ruimte goed schoon tussen het vullen van de verschillende producten door, maar we kunnen niet garanderen dat er geen kruisbesmetting plaatsvindt. Bij een ernstige notenallergie adviseren wij dan ook om niet bij ons te bestellen.

Ik wil sommige producten graag in grotere hoeveelheden kopen.

Om ons productieproces zo vlot mogelijk te laten verlopen hebben we er voor gekozen om op dit moment alleen de meest gangbare hoeveelheden beschikbaar te stellen. Dit scheelt tijd in productie en daarmee in het gehele leveringsproces. Zo kunnen we zo snel mogelijk en zo veel mogelijk mensen bedienen. Er is op dit moment verder een schaarste aan grote (2 liter) potten en daarnaast is het ook niet voor ieder product mogelijk om het in grotere potten te verkopen in verband met de marge. In de toekomst gaan we onze eigen, lichtere pot ontwikkelen en we hopen dan een aantal van de producten die men graag in grotere verpakking zou kopen toe te kunnen voegen aan het assortiment. 

Ik ben ontevreden over een product.

Dat is jammer om te horen! We willen natuurlijk alleen de allerbeste producten aanbieden, dus laat ons via het contactformulier (klik op de ‘support’ button rechts onderin het scherm) weten wat er mis is met jouw product en wij zorgen voor een goede verwerking en afhandeling!

Ik heb een suggestie voor het assortiment, waar kan ik dat melden?

Super leuk dat je met ons meedenkt over hoe ons assortiment nog beter kan! Je kunt al je suggesties via deze link doorgeven. Hoe meer vraag naar een product, hoe groter de kans dat we het op zullen nemen in ons assortiment!

Contact met Pieter Pot

Heb je een andere vraag, opmerking of klacht? Of wil je met ons samenwerken?

Laat het ons weten via de ‘support’ button rechts onderin het scherm. We nemen (op werkdagen) binnen 24 uur contact met je op!
Zie je de support button niet? Check of je een adblocker aan hebt staan.
We tonen natuurlijk geen advertenties, maar onze support knop reageert ook op de blocker.

Ben je op zoek naar een stageplek of leuke (bij)baan, klik dan hier voor alle vacatures.


Adresgegevens:
Pieter Pot BV
Kratonkade 25
3024 ES Rotterdam

Jouw winkelwagen

×

Product title

1 x €29,95

Verwijderen

Subtotaal

Kies bezorgmoment